‘Kurban Bayramı tatili 9 gün olacak mı?’ sorusuna Bakandan açıklama geldi

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Manisa Müzesi Açılışında Turizm Gelirlerini Değerlendirdi

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Manisa Müzesi açılışında önemli açıklamalarda bulundu ve turizm gelirlerine değindi. Ayrıca, vatandaşların merakla beklediği Kurban Bayramı tatili ile ilgili de açıklamalarda bulundu.

Kurban Bayramı Tatili 9 Gün Olacak mı?

6-9 Haziran arasındaki Kurban Bayramı tatilinin 9 güne uzama olasılığını değerlendiren Bakan Ersoy, “Biz tabii ki 9 gün tatil olmasını istiyoruz, sektörün de isteği bu” açıklamasında bulundu. Ayrıca, “Ama sadece bizim isteğimizle olmuyor. Verilecek kararı hep birlikte bekleyip göreceğiz” şeklinde konuştu.

Related Posts

Dışişleri Sözcüsü Keçeli: ABD’nin Suriye ile ilişkilerini normalleştirme iradesini memnuniyetle karşılıyoruz

Dışişleri Sözcüsü Keçeli: ABD’nin Suriye ile ilişkilerini normalleştirme iradesini memnuniyetle karşılıyoruz

Soylu, eniştesini şikayet edeni şikayet etti, istediğini elde edemedi

Eski İçişleri Bakanı ve AKP İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu, eniştesini “Suç örgütü kurduğu” iddiasıyla şikâyet eden iş insanını şikâyet etmişti. Soylu’nun suç duyurusu, “Suçun yasal unsurları oluşmadığı” gerekçesiyle sonuçsuz kaldı.

İstanbul trafiğinde iki maganda hastası olan kadına kabusu yaşattı

İstanbul trafiğinde iki maganda, hastaneye giden ailenin önünü kesip saldırdı.

Şenol Aslanoğlu’ndan Cemil Tugay iddiasına yanıt

Bu sabah gözaltına alınan CHP İzmir İl Başkanı Şenol Aslanoğlu’nun, “Bizim burada olmamızın sebebi Cemil Tugay’dır” dediği iddia edildi. Aslanoğlu yaptığı açıklama ile iddiaları yalanlayarak, “Bu iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır” ifadelerini kullandı.

Son Dakika… CHP’den ‘100 Karası’ toplantısı: ‘Kazanan direnenler olacak’

Son dakika haberi… CHP Genel Başkanı Özgür Özel, İBB’ye yönelik soruşturmaların 100. günü nedeniyle düzenlenen ‘100 Karası’ Toplantısı’nda konuşuyor.

Sosyal medyada parladı, tarlada krize döndü!

Matcha artık sadece bir çay değil; kültürel bir ikon, görsel bir şov ve küresel bir trend. Ancak Japon üreticiler artan taleple başa çıkmakta zorlanıyor. Kıtlık kapıda, fiyatlar yükseliyor, üreticiler baskı altında.